m

آتلیه فلامینگو

  /  عکاسی   /  چگونه عکسهای عروسی خود را انتخاب کنیم؟

پس از اینکه عکاسی عروسی شما انجام شد، وقت آن است که عکس ها را انتخاب کنید. انتخاب عکس های عروسی کار آسانی نیست، زیرا تعداد زیادی عکس وجود دارد و ممکن است انتخاب بین آنها دشوار باشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب عکس های عروسی آورده شده است:

  • عکس های مهم را انتخاب کنید: عکس هایی را انتخاب کنید که برای شما مهم هستند. این عکس ها می توانند عکس های کلی از مراسم عروسی، عکس های دونفره شما، عکس های خانوادگی و عکس های دوستان شما باشند.
  • عکس هایی را انتخاب کنید که احساسات شما را منتقل کنند: عکس هایی را انتخاب کنید که احساسات شما را در روز عروسی منتقل کنند. این عکس ها می توانند عکس هایی باشند که لبخند شما را نشان می دهند، عکس هایی که گریه می کنید یا عکس هایی که با همسرتان عاشقانه هستید.
  • نظر دیگران را بپرسید: از دوستان و خانواده خود بخواهید که در انتخاب عکس های شما به شما کمک کنند. آنها ممکن است عکس هایی را ببینند که شما متوجه آنها نشده اید.

پس از اینکه عکس های خود را انتخاب کردید، آنها را به آتلیه برگردانید تا آنها را ویرایش کنند. ویرایش عکس ها می تواند به بهبود کیفیت آنها کمک کند و آنها را به عکس های ماندگارتری تبدیل کند.

d
d
d

ما را در اینستاگرام فالو کنید

flamingogallery@

آتلیه تخصصی فلامینگو پس از گذشت ۹ سال از تاسیس آن و کسب تجارب بسیار، همواره سعی کرده با تلفیق خلاقیت و نوآوری و ارائه خدمات مطلوب و مشتری مداری یکی از بهترین آتلیه های سطح مشهد و ایران باشد. این استودیو با همکاری افراد متعهد و مجرب و خلاق در بخش های مختلف عکاسی، ادیت و پاسخ گویی به مشتریان و همچنین آموزش های مستمر، توانسته همیشه تمایز خود را حفظ نماید. محیط صمیمی و امن برای افرادی که در فلامینگو فعال هستند سبب ماندگاری نیروهای اصلی این استودیو شده است ، هم اکنون فلامینگو از وجود بهترین افراد متخصص در قسمت های مختلف خود بهره مند است.

اینستاگرام ما

Flamingogallery@

ما را دنبال کنید